0,00 zł
Όροι & Προϋποθέσεις
Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις καθορίζουν τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις, τους κανόνες και τον τρόπο πώλησης που διενεργεί η PATON Europe Sp. z o.o. με έδρα το Rzeszów, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος https://paton.uk (εφεξής “Ηλεκτρονικό Κατάστημα”) και καθορίζουν τους όρους και τις προϋποθέσεις για την παροχή δωρεάν ηλεκτρονικών υπηρεσιών από την PATON Europe Sp. z o.o. με έδρα το Rzeszów.
§ 1. Ορισμοί
Εργάσιμες ημέρες – νοούνται οι εργάσιμες ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών.
Παράδοση – σημαίνει πραγματική ενέργεια που συνίσταται στην παράδοση των αγαθών που προσδιορίζονται στην παραγγελία στον Πελάτη από τον Πωλητή, μέσω του Προμηθευτή.
Προμηθευτής – σημαίνει εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργάζεται ο Πωλητής στο πλαίσιο της παράδοσης των αγαθών.
Κωδικός πρόσβασης – σημαίνει μια ακολουθία αλφαβητικών, ψηφιακών ή άλλων χαρακτήρων που επιλέγει ο Πελάτης κατά την εγγραφή του στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, η οποία χρησιμοποιείται για την εξασφάλιση της πρόσβασης στο λογαριασμό του Πελάτη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
Πελάτης – σημαίνει οντότητα στην οποία, σύμφωνα με τους Κανονισμούς και τις διατάξεις του νόμου, μπορούν να παρέχονται υπηρεσίες με ηλεκτρονικά μέσα ή με την οποία μπορεί να συναφθεί Σύμβαση Πώλησης.
Καταναλωτής – νοείται το φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί νόμιμη συναλλαγή με τον επιχειρηματία που δεν σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.
Λογαριασμός Πελάτη – νοείται ένας ατομικός πίνακας για κάθε Πελάτη, ο οποίος ενεργοποιείται προς όφελος του Πελάτη από τον Πωλητή, αφού ο Πελάτης εγγραφεί και συνάψει συμφωνία για την παροχή της υπηρεσίας τήρησης του λογαριασμού του Πελάτη.
Επιχειρηματίας – φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα που δεν είναι νομικό πρόσωπο, στο οποίο ο νόμος παρέχει δικαιοπρακτική ικανότητα, που ασκεί για λογαριασμό του επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα και εκτελεί νομική πράξη που συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.
Κανονισμοί – σημαίνει τους παρόντες Κανονισμούς.
Εγγραφή – σημαίνει μια πραγματική ενέργεια που εκτελείται με τον τρόπο που ορίζεται στους Κανονισμούς, η οποία απαιτείται για να μπορεί ο Πελάτης να χρησιμοποιεί όλες τις λειτουργίες του διαδικτυακού καταστήματος.
Πωλητής – σημαίνει την PATON Europe Sp. z o.o. με έδρα το Rzeszów (35-105), Przemysłowa 14, VAT EU: PL8133751525, REGON: 367842571, εγγεγραμμένη στο μητρώο επιχειρηματιών που τηρείται από το Περιφερειακό Δικαστήριο του Rzeszów, XII Εμπορικό Τμήμα του Εθνικού Δικαστικού Μητρώου με αριθμό KRS 0000687755, με μετοχικό κεφάλαιο 5.000 PLN, e-mail: sale@patonwelders.com, η οποία είναι επίσης ο ιδιοκτήτης του Διαδικτυακού Καταστήματος.
Ιστοσελίδα του καταστήματος – σημαίνει τις ιστοσελίδες στις οποίες ο πωλητής διατηρεί κατάστημα στο Διαδίκτυο, το οποίο λειτουργεί με τον τομέα https://patonwelders.com/.
Αγαθά – σημαίνει ένα προϊόν που παρουσιάζεται από τον Πωλητή μέσω του δικτυακού τόπου του Καταστήματος, το οποίο μπορεί να αποτελεί αντικείμενο συμφωνίας πώλησης.
Διαρκές μέσο – σημαίνει υλικό ή εργαλείο που επιτρέπει στον Πελάτη ή στον Πωλητή να αποθηκεύει πληροφορίες που απευθύνονται προσωπικά στον Πελάτη ή στον Πωλητή κατά τρόπο που να επιτρέπει την πρόσβαση στις πληροφορίες στο μέλλον για χρονικό διάστημα κατάλληλο για τους σκοπούς των πληροφοριών και που επιτρέπει την αμετάβλητη αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών.
Συμφωνία πώλησης – σημαίνει συμφωνία πώλησης που συνάπτεται εξ αποστάσεως, με τους όρους που καθορίζονται στους Κανονισμούς, μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή.
§ 2. Γενικές διατάξεις και χρήση του διαδικτυακού καταστήματος
Όλα τα δικαιώματα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των πνευματικών δικαιωμάτων, των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας στην επωνυμία του, στο διαδικτυακό του τομέα, στην Ιστοσελίδα του Καταστήματος, καθώς και σε δείγματα, έντυπα, λογότυπα, φωτογραφίες που τοποθετούνται στην Ιστοσελίδα του Καταστήματος ανήκουν στους νόμιμους ιδιοκτήτες τους και η χρήση τους μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με καθορισμένο τρόπο και σύμφωνα με το νόμο.
Ο Πωλητής καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι η χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος είναι δυνατή για τους χρήστες του Διαδικτύου που χρησιμοποιούν όλα τα δημοφιλή προγράμματα περιήγησης στο Διαδίκτυο, τα λειτουργικά συστήματα, τους τύπους συσκευών και τους τύπους σύνδεσης στο Διαδίκτυο. Οι ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις για τη χρήση του Ιστοτόπου του Καταστήματος είναι η έκδοση του προγράμματος περιήγησης στο Διαδίκτυο τουλάχιστον Internet Explorer 11 ή Chrome 39 ή FireFox 34 ή Opera 26 ή Safari 5 ή υψηλότερη, με ενεργοποιημένη τη Javascript, αποδοχή των cookies και σύνδεση στο Διαδίκτυο με εύρος ζώνης τουλάχιστον 256 kbit/s. Ο ιστότοπος του Καταστήματος είναι βελτιστοποιημένος για ελάχιστη ανάλυση οθόνης 1024×768 pixels.
Ο Πωλητής εφαρμόζει τον μηχανισμό των αρχείων “cookies”, τα οποία αποθηκεύονται από τον διακομιστή του Πωλητή στον σκληρό δίσκο της τελικής συσκευής του Πελάτη, όταν ο Πελάτης χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα του Καταστήματος. Η χρήση των “cookies” αποσκοπεί στην ορθή λειτουργία της Ιστοσελίδας του Καταστήματος στις τερματικές συσκευές των Πελατών. Ο μηχανισμός αυτός δεν καταστρέφει την τελική συσκευή του Πελάτη και δεν προκαλεί αλλαγές στη διαμόρφωση των τελικών συσκευών του Πελάτη ή στο λογισμικό που είναι εγκατεστημένο σε αυτές τις συσκευές. Κάθε Πελάτης μπορεί να απενεργοποιήσει τον μηχανισμό “cookies” στο πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο της τερματικής του συσκευής. Ο Πωλητής επισημαίνει ότι η απενεργοποίηση των “cookies” μπορεί, ωστόσο, να προκαλέσει δυσκολίες ή να εμποδίσει τη χρήση του δικτυακού τόπου του Καταστήματος. Λεπτομερείς κανόνες χρήσης των “cookies” μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική απορρήτου.
Προκειμένου να πραγματοποιήσει μια παραγγελία στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μέσω της Ιστοσελίδας του Καταστήματος ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και προκειμένου να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες στις Ιστοσελίδες του Καταστήματος, είναι απαραίτητο ο Πελάτης να διαθέτει ενεργό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Για να υποβάλει παραγγελία στο Διαδικτυακό Κατάστημα μέσω τηλεφώνου, ο Πελάτης πρέπει να διαθέτει ενεργό αριθμό τηλεφώνου και ενεργό λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Απαγορεύεται η παροχή παράνομου περιεχομένου από τον Πελάτη και η χρήση από τον Πελάτη του Διαδικτυακού Καταστήματος, της Ιστοσελίδας του Διαδικτυακού Καταστήματος ή των δωρεάν υπηρεσιών που παρέχονται από τον Πωλητή κατά τρόπο αντίθετο προς το νόμο, τα χρηστά ήθη ή παραβιάζοντας τα προσωπικά δικαιώματα τρίτων.
Ο Πωλητής δηλώνει ότι ο δημόσιος χαρακτήρας του δικτύου Διαδικτύου και η χρήση των υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά μπορεί να συνδέεται με τον κίνδυνο απόκτησης και τροποποίησης των δεδομένων των πελατών από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα, επομένως, οι πελάτες θα πρέπει να εφαρμόζουν τα κατάλληλα τεχνικά μέτρα για την ελαχιστοποίηση των κινδύνων που αναφέρονται ανωτέρω. Ειδικότερα, θα πρέπει να εφαρμόζουν προγράμματα προστασίας από ιούς και ταυτότητας χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο. Ο Πωλητής δεν ζητά ποτέ από τον Πελάτη οποιασδήποτε μορφής Κωδικό πρόσβασης.
Δεν επιτρέπεται η χρήση των πόρων και των λειτουργιών του Διαδικτυακού Καταστήματος για τη διεξαγωγή της επιχείρησης του Πελάτη, η οποία θα παραβίαζε τα συμφέροντα του Πωλητή.
§ 3. Εγγραφή
Προκειμένου να δημιουργηθεί ένας Λογαριασμός του Πελάτη, ο Πελάτης υποχρεούται να προβεί σε δωρεάν Εγγραφή.
Η εγγραφή δεν είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση παραγγελίας στο Διαδικτυακό Κατάστημα.
Για την εγγραφή, ο Πελάτης πρέπει να συμπληρώσει τη φόρμα εγγραφής που διαθέτει ο Πωλητής στον Ιστότοπο του Καταστήματος και να αποστείλει τη συμπληρωμένη φόρμα εγγραφής ηλεκτρονικά στον Πωλητή επιλέγοντας την κατάλληλη λειτουργία από τη φόρμα εγγραφής. Κατά τη διαδικασία εγγραφής, ο Πελάτης δημιουργεί έναν ατομικό Κωδικό πρόσβασης.
Κατά τη συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής, ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να διαβάσει τον Κανονισμό, αποδεχόμενος το περιεχόμενό του, σημειώνοντας το αντίστοιχο πεδίο της φόρμας.
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής, ο Πελάτης μπορεί να συναινέσει οικειοθελώς στην επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων για σκοπούς μάρκετινγκ (ενημερωτικό δελτίο, λήψη διαφημιστικών προσφορών), σημειώνοντας το αντίστοιχο πεδίο στη φόρμα εγγραφής. Στην περίπτωση αυτή, ο Πωλητής ενημερώνει σαφώς για τον σκοπό της συλλογής των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη, καθώς και για τους γνωστούς Πωλητές ή τους προβλεπόμενους παραλήπτες αυτών των δεδομένων.
Η συγκατάθεση του Πελάτη για την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων για σκοπούς μάρκετινγκ δεν προϋποθέτει τη δυνατότητα σύναψης συμφωνίας με τον Πωλητή για την παροχή της υπηρεσίας διαχείρισης λογαριασμού με ηλεκτρονικά μέσα. Η συγκατάθεση μπορεί να ανακληθεί ανά πάσα στιγμή, με την υποβολή σχετικής δήλωσης στον Πωλητή από τον Πελάτη. Για παράδειγμα, η δήλωση μπορεί να αποσταλεί στη διεύθυνση του Πωλητή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Μετά την αποστολή της συμπληρωμένης φόρμας εγγραφής, ο Πελάτης λαμβάνει αμέσως, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει στη φόρμα εγγραφής, επιβεβαίωση της εγγραφής από τον Πωλητή. Τη στιγμή αυτή, συνάπτεται συμφωνία για την παροχή της υπηρεσίας διατήρησης του Λογαριασμού του Πελάτη με ηλεκτρονικά μέσα και ο Πελάτης αποκτά τη δυνατότητα πρόσβασης στον Λογαριασμό του Πελάτη και πραγματοποίησης αλλαγών στα δεδομένα που παρασχέθηκαν κατά τη διαδικασία εγγραφής.
§ 4. Παραγγελίες
Οι πληροφορίες που περιέχονται στον ιστότοπο του Καταστήματος δεν αποτελούν προσφορά του Πωλητή κατά την έννοια του Αστικού Κώδικα, αλλά μόνο πρόσκληση προς τους Πελάτες να υποβάλουν προσφορές για τη σύναψη Σύμβασης Πώλησης.
Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει παραγγελίες στο Διαδικτυακό Κατάστημα μέσω της Ιστοσελίδας του Καταστήματος ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει παραγγελίες στο Διαδικτυακό Κατάστημα μέσω τηλεφώνου κατά τις ώρες και ημέρες που αναγράφονται στον Ιστότοπο του Καταστήματος.
Ο Πελάτης που πραγματοποιεί μια παραγγελία μέσω της Ιστοσελίδας του Καταστήματος, ολοκληρώνει την παραγγελία επιλέγοντας τα Αγαθά που τον ενδιαφέρουν. Η προσθήκη Αγαθών στην παραγγελία γίνεται με την επιλογή της εντολής “Προσθήκη στο καλάθι” κάτω από τα συγκεκριμένα Αγαθά που παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του Καταστήματος. Αφού συμπληρώσει το σύνολο της παραγγελίας και δηλώσει στο “καλάθι” τον τρόπο παράδοσης και τον τρόπο πληρωμής, ο Πελάτης πραγματοποιεί την παραγγελία αποστέλλοντας το έντυπο παραγγελίας στον Πωλητή επιλέγοντας το κουμπί “Παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής” στην ιστοσελίδα του Καταστήματος. Κάθε φορά πριν από την αποστολή της παραγγελίας στον Πωλητή, ο Πελάτης ενημερώνεται για τη συνολική τιμή των επιλεγμένων αγαθών και της παράδοσης, καθώς και για όλα τα πρόσθετα έξοδα στα οποία υποχρεούται να υποβληθεί σε σχέση με τη Σύμβαση Πώλησης.
Ο Πελάτης που πραγματοποιεί παραγγελία μέσω τηλεφώνου χρησιμοποιεί τον αριθμό τηλεφώνου που παρέχει ο Πωλητής στον ιστότοπο του Καταστήματος. Ο Πελάτης πραγματοποιεί παραγγελία μέσω τηλεφώνου, δίνοντας στον Πωλητή το όνομα του Αγαθού από τα Αγαθά που υπάρχουν στην Ιστοσελίδα του Καταστήματος και την ποσότητα των Αγαθών που επιθυμεί να παραγγείλει. Στη συνέχεια, αφού ολοκληρώσει ολόκληρη την παραγγελία, ο Πελάτης ορίζει τον τρόπο και τη διεύθυνση παράδοσης και τον τρόπο πληρωμής, καθώς και δηλώνει, κατά την κρίση του, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τη διεύθυνση αλληλογραφίας του για την επιβεβαίωση της παραγγελίας. Κάθε φορά που ο Πελάτης πραγματοποιεί τηλεφωνική παραγγελία, ο Πωλητής ενημερώνει τον Πελάτη για τη συνολική τιμή των επιλεγμένων Αγαθών και το συνολικό κόστος του επιλεγμένου τρόπου Παράδοσης, καθώς και για όλα τα πρόσθετα έξοδα στα οποία υποχρεούται να προβεί σε σχέση με τη Σύμβαση Πώλησης.
Μετά την τηλεφωνική παραγγελία από τον Πελάτη, ο Πωλητής αποστέλλει σε σταθερό μέσο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή στη διεύθυνση αλληλογραφίας που έχει παράσχει ο Πελάτης πληροφορίες που περιέχουν επιβεβαίωση των όρων και των προϋποθέσεων της Σύμβασης Πώλησης. Η επιβεβαίωση περιλαµβάνει ιδίως: τις προδιαγραφές των αγαθών που αποτελούν αντικείµενο της σύµβασης πώλησης, την τιµή τους, το κόστος παράδοσης και πληροφορίες σχετικά µε κάθε άλλο κόστος στο οποίο ο πελάτης υποχρεούται να υποβληθεί σε σχέση µε τη σύµβαση πώλησης.
Ο Πελάτης που πραγματοποιεί παραγγελία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να την αποστέλλει στην ηλεκτρονική διεύθυνση που παρέχει ο Πωλητής στον ιστότοπο του Καταστήματος. Στο μήνυμα που αποστέλλεται στον Πωλητή, ο Πελάτης πρέπει να προσδιορίζει ιδίως: την ονομασία των αγαθών, το χρώμα και την ποσότητά τους, από τα αγαθά που παρουσιάζονται στον Ιστότοπο του Καταστήματος και τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Αφού λάβει από τον Πελάτη με ηλεκτρονικά μέσα το μήνυμα που αναφέρεται στην § 4 παράγραφος 7, ο Πωλητής αποστέλλει στον Πελάτη απαντητικό μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο οποίο αναφέρει τα στοιχεία εγγραφής του, την τιμή των επιλεγμένων Αγαθών και τους πιθανούς τρόπους πληρωμής και τον τρόπο παράδοσης μαζί με το κόστος του, καθώς και πληροφορίες σχετικά με όλες τις πρόσθετες πληρωμές που θα πρέπει να καταβάλει ο Πελάτης βάσει της Σύμβασης Πώλησης. Το μήνυμα περιέχει επίσης πληροφορίες για τον Πελάτη ότι η σύναψη της Σύμβασης Πώλησης από τον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνεπάγεται την υποχρέωση πληρωμής των παραγγελθέντων αγαθών. Με βάση τις πληροφορίες που παρέχονται από τον Πωλητή, ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει παραγγελία αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα στον Πωλητή, αναφέροντας τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής και τον τρόπο παράδοσης.
Η υποβολή παραγγελίας συνιστά προσφορά του Πελάτη προς τον Πωλητή για τη σύναψη σύμβασης πώλησης των αγαθών που αποτελούν αντικείμενο της παραγγελίας.
Μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, ο Πωλητής αποστέλλει επιβεβαίωση της τοποθέτησής της στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Πελάτης.
Στη συνέχεια, μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας, ο Πωλητής αποστέλλει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει παράσχει ο Πελάτης πληροφορίες σχετικά με την αποδοχή της παραγγελίας για επεξεργασία. Οι πληροφορίες σχετικά με την αποδοχή της παραγγελίας προς επεξεργασία είναι η δήλωση του Πωλητή σχετικά με την αποδοχή της προσφοράς που αναφέρεται στην §4 παράγραφος 9 ανωτέρω και με την παραλαβή της από τον Πελάτη συνάπτεται Σύμβαση Πώλησης.
Μετά τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης, ο Πωλητής επιβεβαιώνει στον Πελάτη τους όρους και τις προϋποθέσεις του αποστέλλοντας τους σε σταθερό μέσο στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πελάτη ή εγγράφως στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο Πελάτης κατά τη διαδικασία εγγραφής ή παραγγελίας.
§ 5. Πληρωμές
Οι τιμές στον ιστότοπο του Καταστήματος που τοποθετούνται δίπλα σε ένα συγκεκριμένο Αγαθό είναι ακαθάριστες τιμές και δεν περιλαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τα έξοδα παράδοσης και κάθε άλλο κόστος που ο Πελάτης θα υποχρεωθεί να αναλάβει σε σχέση με τη Σύμβαση Πώλησης, για τα οποία ο Πελάτης θα ενημερωθεί κατά την επιλογή του τρόπου παράδοσης και την υποβολή της παραγγελίας.
Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής για τα παραγγελθέντα αγαθά:
τραπεζικό έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή (στην περίπτωση αυτή, η εκτέλεση της παραγγελίας θα αρχίσει αφού ο Πωλητής αποστείλει στον Πελάτη επιβεβαίωση αποδοχής της παραγγελίας και αφού πιστωθούν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή),
τραπεζικό έμβασμα μέσω εξωτερικού συστήματος πληρωμών PayPal, το οποίο διαχειρίζεται η PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. με έδρα το Λουξεμβούργο (στην περίπτωση αυτή, η εκτέλεση της παραγγελίας θα αρχίσει αφού ο Πωλητής αποστείλει στον Πελάτη επιβεβαίωση αποδοχής της παραγγελίας και αφού ο Πωλητής λάβει πληροφορίες από την PayPal σχετικά με την πληρωμή που πραγματοποίησε ο Πελάτης),
Ο Πελάτης θα πρέπει να προβεί στην πληρωμή της παραγγελίας με το ποσό που προκύπτει από τη συναφθείσα Σύμβαση Πώλησης εντός 7 εργάσιμων ημερών, εάν έχει επιλέξει τη μορφή της προπληρωμής.
Εάν ο Πελάτης δεν προβεί στην πληρωμή εντός της προθεσμίας που αναφέρεται στην §5.3 του Κανονισμού, ο Πωλητής θα ορίσει πρόσθετη προθεσμία στον Πελάτη για να προβεί στην πληρωμή και θα ενημερώσει τον Πελάτη σχετικά σε σταθερό μέσο. Η ενημέρωση σχετικά με την πρόσθετη προθεσμία για την πραγματοποίηση των πληρωμών περιλαμβάνει επίσης πληροφορίες ότι μετά την ατελέσφορη λήξη της προθεσμίας αυτής, ο Πωλητής θα υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Πώλησης. Σε περίπτωση ατελέσφορης λήξης της δεύτερης προθεσμίας πληρωμής, ο Πωλητής αποστέλλει στον Πελάτη σε σταθερό μέσο δήλωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 491 του Αστικού Κώδικα.
§ 6. Παράδοση
Ο Πωλητής εκτελεί την παράδοση στο έδαφος της Μεγάλης Βρετανίας.
Ο Πωλητής υποχρεούται να παραδώσει τα αγαθά που υπόκεινται στη Σύμβαση Πώλησης χωρίς ελαττώματα.
Ο Πωλητής δημοσιεύει στον ιστότοπο του Καταστήματος πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των εργάσιμων ημερών που απαιτούνται για την Παράδοση και την επεξεργασία της παραγγελίας.
Η προθεσμία παράδοσης και ολοκλήρωσης της παραγγελίας που αναφέρεται στον Ιστότοπο του Καταστήματος υπολογίζεται σε εργάσιμες ημέρες σύμφωνα με την §5.2 του Κανονισμού.
Τα παραγγελθέντα Αγαθά παραδίδονται στον Πελάτη μέσω του Προμηθευτή στη διεύθυνση που αναγράφεται στη φόρμα παραγγελίας.
Την ημέρα αποστολής των Αγαθών στον Πελάτη, αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πελάτη οι πληροφορίες που επιβεβαιώνουν την αποστολή της αποστολής από τον Πωλητή.
Ο Πελάτης υποχρεούται να εξετάσει την παραδοθείσα αποστολή εγκαίρως και με τον τρόπο που είναι αποδεκτός για αποστολές συγκεκριμένου τύπου. Σε περίπτωση ελαττώματος ή βλάβης της αποστολής, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον υπάλληλο του Προμηθευτή να συντάξει κατάλληλο πρωτόκολλο.
Ο Προμηθευτής, σύμφωνα με τη βούληση του Πελάτη, επισυνάπτει στην παραδιδόμενη αποστολή απόδειξη παραλαβής ή τιμολόγιο ΦΠΑ που καλύπτει τα αγαθά.
Σε περίπτωση απουσίας του Πελάτη στη διεύθυνση που έχει υποδείξει ο Πελάτης, η οποία δόθηκε κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας ως διεύθυνση παράδοσης, ο υπάλληλος του Προμηθευτή θα αφήσει συμβουλευτικό σημείωμα ή θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον Πελάτη για να προσδιορίσει την ημερομηνία κατά την οποία ο Πελάτης θα είναι παρών. Εάν τα παραγγελθέντα αγαθά επιστραφούν στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα από τον Προμηθευτή, ο Πωλητής θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου, καθορίζοντας εκ νέου την ημερομηνία και το κόστος παράδοσης με τον Πελάτη.
§ 7. Εγγύηση
Ο Πωλητής διασφαλίζει την παράδοση αγαθών απαλλαγμένων από φυσικά και νομικά ελαττώματα. Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Πελάτη εάν τα Αγαθά έχουν φυσικό ή νομικό ελάττωμα (εγγύηση).
Εάν τα αγαθά έχουν ελάττωμα, ο Πελάτης μπορεί:
να προβεί σε δήλωση μείωσης της τιμής ή υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης, εκτός εάν ο Πωλητής αντικαταστήσει αμέσως και χωρίς υπερβολική ταλαιπωρία για τον Πελάτη τα ελαττωματικά Αγαθά με Αγαθά χωρίς ελαττώματα ή αφαιρέσει το ελάττωμα.
Ο περιορισμός αυτός δεν ισχύει εάν τα αγαθά έχουν ήδη αντικατασταθεί ή επισκευαστεί από τον Πωλητή ή εάν ο Πωλητής δεν έχει εκπληρώσει την υποχρέωσή του να αντικαταστήσει τα αγαθά με αγαθά χωρίς ελαττώματα ή να αφαιρέσει τα ελαττώματα. Ο Πελάτης μπορεί αντί της αφαίρεσης του ελαττώματος που προτείνει ο Πωλητής να απαιτήσει την αντικατάσταση των Αγαθών με Αγαθά χωρίς ελαττώματα ή αντί της αντικατάστασης των Αγαθών να απαιτήσει την αφαίρεση του ελαττώματος, εκτός εάν η συμμόρφωση των Αγαθών με τη σύμβαση με τον τρόπο που επιλέγει ο Πελάτης είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος σε σύγκριση με τον τρόπο που προτείνει ο Πωλητής. Κατά την εκτίμηση του υπερβολικού κόστους, λαμβάνονται υπόψη η αξία των αγαθών χωρίς ελαττώματα, ο τύπος και η σημασία του ελαττώματος που διαπιστώθηκε, καθώς και η ταλαιπωρία στην οποία θα εκτίθετο ο πελάτης με άλλη μέθοδο ικανοποίησης.
να απαιτήσει την αντικατάσταση των ελαττωματικών αγαθών με αγαθά χωρίς ελαττώματα ή την αφαίρεση των ελαττωμάτων. Ο Πωλητής υποχρεούται να αντικαταστήσει τα ελαττωματικά Εμπορεύματα με Εμπορεύματα απαλλαγμένα από ελαττώματα ή να αφαιρέσει το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος χωρίς υπερβολική ταλαιπωρία για τον Πελάτη.
Ο Πωλητής μπορεί να αρνηθεί να ικανοποιήσει την απαίτηση του Πελάτη εάν η συμμόρφωση με τη σύμβαση πώλησης ελαττωματικών αγαθών με τον τρόπο που επέλεξε ο Πελάτης είναι αδύνατη ή σε σύγκριση με τον άλλο δυνατό τρόπο συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος. Το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης βαρύνει τον Πωλητή.
Ο Πελάτης που ασκεί τα δικαιώματα εγγύησης υποχρεούται να παραδώσει το ελαττωματικό αντικείμενο στη διεύθυνση του Πωλητή. Στην περίπτωση Πελάτη που είναι Καταναλωτής, τα έξοδα παράδοσης καλύπτονται από τον Πωλητή.
Ο Πωλητής ευθύνεται στο πλαίσιο της εγγύησης εάν διαπιστωθεί φυσικό ελάττωμα εντός δύο ετών από την ημερομηνία παράδοσης των αγαθών στον Πελάτη. Η αξίωση για την άρση του ελαττώματος ή την αντικατάσταση των αγαθών με ένα έτος χωρίς ελαττώματα λήγει, αλλά η περίοδος αυτή δεν μπορεί να λήξει πριν από την παρέλευση της περιόδου που ορίζεται στην πρώτη πρόταση. Εντός αυτής της περιόδου, ο Πελάτης μπορεί να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Πώλησης ή να προβεί σε δήλωση μείωσης της τιμής λόγω ελαττώματος των Αγαθών. Εάν ο Πελάτης απαιτήσει την αντικατάσταση των αγαθών με αγαθά χωρίς ελαττώματα ή την αφαίρεση ελαττωμάτων, η προθεσμία για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης ή την υποβολή δήλωσης για μείωση της τιμής αρχίζει από τη στιγμή της αναποτελεσματικής λήξης της προθεσμίας για την αντικατάσταση των αγαθών ή την αφαίρεση των ελαττωμάτων.
Όλα τα παράπονα που σχετίζονται με τα αγαθά ή την εκτέλεση της Σύμβασης Πώλησης μπορούν να υποβληθούν από τον Πελάτη εγγράφως στη διεύθυνση του Πωλητή.
Εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της αίτησης που περιέχει την καταγγελία, ο Πωλητής απαντά στην καταγγελία για τα αγαθά ή την καταγγελία σχετικά με την εκτέλεση της Σύμβασης Πώλησης που υπέβαλε ο Πελάτης.
Ο Πελάτης μπορεί να υποβάλει παράπονο στον Πωλητή σε σχέση με τη χρήση δωρεάν υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά από τον Πωλητή. Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί σε ηλεκτρονική μορφή και να αποσταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση sale@patonwelders.com. Στην καταγγελία, ο Πελάτης θα πρέπει να συμπεριλάβει περιγραφή του προβλήματος. Ο Πωλητής εξετάζει αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών, την καταγγελία και δίνει απάντηση στον Πελάτη.
Ο Πωλητής δεν χρησιμοποιεί την εξωδικαστική επίλυση διαφορών που αναφέρεται στον νόμο της 23ης Σεπτεμβρίου 2016 για την εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.
§ 8. Εγγύηση
Τα αγαθά που πωλούνται από τον Πωλητή ενδέχεται να καλύπτονται από εγγύηση που παρέχεται από τον κατασκευαστή των αγαθών ή τον διανομέα.
Στην περίπτωση των Αγαθών που καλύπτονται από εγγύηση, οι πληροφορίες σχετικά με την ύπαρξη και το περιεχόμενο της εγγύησης παρουσιάζονται πάντοτε στον ιστότοπο του Καταστήματος.
§ 9. Παραίτηση από τη σύμβαση πώλησης
Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής και έχει συνάψει Σύμβαση Πώλησης μπορεί, εντός 14 ημερών, να υπαναχωρήσει από αυτήν χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρησή του.
Η προθεσμία υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης αρχίζει από τη στιγμή της παραλαβής των αγαθών από τον Καταναλωτή.
Ο Καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Πώλησης υποβάλλοντας δήλωση υπαναχώρησης στον Πωλητή. Η δήλωση αυτή μπορεί να γίνει, για παράδειγμα, εγγράφως στη διεύθυνση του Πωλητή, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση του Πωλητή. Η δήλωση μπορεί να γίνει σε έντυπο, το υπόδειγμα του οποίου έχει τοποθετηθεί από τον Πωλητή στην ιστοσελίδα του Καταστήματος στη διεύθυνση: Έντυπο υπαναχώρησης. Για να τηρηθεί η προθεσμία, αρκεί να αποσταλεί η δήλωση πριν από τη λήξη της.
Ο Καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Πώλησης υποβάλλοντας δήλωση υπαναχώρησης στον Πωλητή χρησιμοποιώντας το έντυπο που είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο στη διεύθυνση: Ηλεκτρονικό έντυπο υπαναχώρησης. Για να τηρηθεί η προθεσμία, αρκεί να αποσταλεί η δήλωση πριν από τη λήξη της. Ο Πωλητής επιβεβαιώνει αμέσως στον Καταναλωτή την παραλαβή του εντύπου που υποβλήθηκε μέσω του δικτυακού τόπου.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης, αυτή θεωρείται ότι δεν έχει συναφθεί.
Εάν ο Καταναλωτής προέβη σε δήλωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης πριν ο Πωλητής αποδεχθεί την προσφορά του, η προσφορά παύει να είναι δεσμευτική.
Ο Πωλητής επιστρέφει αμέσως, το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης του Καταναλωτή από τη Σύμβαση Πώλησης, όλες τις πληρωμές που πραγματοποίησε ο Καταναλωτής, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης των αγαθών στον Καταναλωτή. Ο Πωλητής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή των πληρωμών που έλαβε από τον Καταναλωτή μέχρι τη στιγμή της επιστροφής των αγαθών ή της προσκόμισης από τον Πελάτη της απόδειξης επιστροφής των αγαθών, ανάλογα με το ποιο γεγονός θα συμβεί νωρίτερα.
Εάν ο Καταναλωτής που ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης επιλέξει τρόπο παράδοσης των Αγαθών διαφορετικό από τον φθηνότερο συνήθη τρόπο παράδοσης που προσφέρει ο Πωλητής, ο Πωλητής δεν υποχρεούται να επιστρέψει στον Καταναλωτή τυχόν πρόσθετα έξοδα που έχει υποστεί.
Ο Καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει τα αγαθά στον Πωλητή αμέσως, αλλά το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία υπαναχώρησε από τη Σύμβαση Πώλησης. Για να τηρηθεί η προθεσμία, αρκεί να αποσταλούν τα αγαθά στη διεύθυνση του Πωλητή πριν από τη λήξη της προθεσμίας.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης, ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των αγαθών.
Εάν, λόγω της φύσης τους, τα Αγαθά δεν μπορούν να επιστραφούν ταχυδρομικώς με τον συνήθη τρόπο, ο Πωλητής ενημερώνει τον Καταναλωτή σχετικά με το κόστος επιστροφής των αγαθών στην Ιστοσελίδα του Καταστήματος.
Ο Καταναλωτής ευθύνεται για κάθε μείωση της αξίας των αγαθών που προκύπτει από τη χρήση τους με τρόπο που υπερβαίνει τον τρόπο που είναι απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Ο πωλητής επιστρέφει την πληρωμή χρησιμοποιώντας τον ίδιο τρόπο πληρωμής με τον καταναλωτή, εκτός εάν ο καταναλωτής έχει συμφωνήσει ρητά σε άλλη μέθοδο επιστροφής που δεν συνεπάγεται κανένα κόστος για τον καταναλωτή.
§ 10. Δωρεάν υπηρεσίες
Ο πωλητής παρέχει δωρεάν υπηρεσίες στους πελάτες με ηλεκτρονικά μέσα:
Ενημερωτικό δελτίο,
Τήρηση του λογαριασμού του Πελάτη.
Οι υπηρεσίες που αναφέρονται στην §10 παράγραφος 1 ανωτέρω παρέχονται 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το 24ωρο.
Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να επιλέγει και να αλλάζει τον τύπο, τις μορφές, το χρόνο και τον τρόπο παροχής πρόσβασης στις επιλεγμένες υπηρεσίες που αναφέρονται παραπάνω, οι οποίες θα γνωστοποιούνται στους Πελάτες με τρόπο κατάλληλο για την τροποποίηση των κανονισμών.
Η υπηρεσία Newsletter είναι διαθέσιμη σε κάθε Πελάτη που εισάγει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του μέσω της φόρμας εγγραφής που παρέχει ο Πωλητής στην Ιστοσελίδα του Καταστήματος. Μετά την αποστολή της συμπληρωμένης φόρμας εγγραφής, ο Πελάτης θα λάβει αμέσως επιβεβαίωση από τον Πωλητή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει στη φόρμα εγγραφής. Τη στιγμή αυτή συνάπτεται σύμβαση για την παροχή της υπηρεσίας Newsletter με ηλεκτρονικά μέσα.
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής, ο Πελάτης μπορεί επιπλέον να τσεκάρει το αντίστοιχο τετραγωνίδιο στη φόρμα εγγραφής προκειμένου να εγγραφεί στην υπηρεσία Newsletter.
Η υπηρεσία Newsletter συνίσταται στην αποστολή από τον Πωλητή, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ηλεκτρονική μορφή που περιέχει πληροφορίες σχετικά με νέα προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρει ο Πωλητής. Το ενημερωτικό δελτίο αποστέλλεται από τον Πωλητή σε όλους τους Πελάτες που έχουν εγγραφεί.
Κάθε ενημερωτικό δελτίο που απευθύνεται στα στοιχεία των Πελατών περιέχει, ιδίως: πληροφορίες σχετικά με τον αποστολέα, ένα συμπληρωμένο πεδίο “θέμα”, που προσδιορίζει το περιεχόμενο της αποστολής και πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα και τον τρόπο παραίτησης από τη δωρεάν υπηρεσία ενημερωτικού δελτίου.
Ο Πελάτης μπορεί ανά πάσα στιγμή να παραιτηθεί από την παραλαβή του ενημερωτικού δελτίου, διαγράφοντας τη συνδρομή του μέσω ενός συνδέσμου που περιλαμβάνεται σε κάθε ηλεκτρονικό μήνυμα που αποστέλλεται στο πλαίσιο της υπηρεσίας ενημερωτικού δελτίου ή ενεργοποιώντας ένα κατάλληλο πεδίο στο λογαριασμό του Πελάτη.
Η υπηρεσία Λογαριασμού Πελάτη είναι διαθέσιμη μετά την εγγραφή σύμφωνα με τους κανόνες που περιγράφονται στους Κανονισμούς και συνίσταται στη διάθεση στον Πελάτη ενός ειδικού πίνακα εντός του δικτυακού τόπου του Καταστήματος, ο οποίος επιτρέπει στον Πελάτη να τροποποιεί τα δεδομένα που παρέσχε κατά την εγγραφή, καθώς και να παρακολουθεί την κατάσταση των παραγγελιών και το ιστορικό των ήδη ολοκληρωμένων παραγγελιών.
Ο Πελάτης που πραγματοποίησε την Εγγραφή μπορεί να υποβάλει αίτημα διαγραφής του Λογαριασμού του Πελάτη από τον Πωλητή- ωστόσο, σε περίπτωση αιτήματος διαγραφής του Λογαριασμού του Πελάτη από τον Πωλητή, το αίτημα μπορεί να διαγραφεί εντός 14 ημερών από την υποβολή του αιτήματος.
Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να αποκλείσει την πρόσβαση στο Λογαριασμό του Πελάτη και στις δωρεάν υπηρεσίες, σε περίπτωση που ο Πελάτης ενεργεί εις βάρος του Πωλητή ή άλλων Πελατών, παραβίασης από τον Πελάτη νομικών διατάξεων ή διατάξεων του Κανονισμού, καθώς επίσης και όταν ο αποκλεισμός της πρόσβασης στο Λογαριασμό του Πελάτη και στις δωρεάν υπηρεσίες δικαιολογείται για λόγους ασφαλείας – ιδίως: παραβίαση της ασφάλειας του Ιστοτόπου του Καταστήματος από τον Πελάτη ή άλλες δραστηριότητες hacking. Ο αποκλεισμός της πρόσβασης στο Λογαριασμό του Πελάτη και στις δωρεάν υπηρεσίες για τους προαναφερθέντες λόγους διαρκεί για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την επίλυση του προβλήματος που αποτελεί τη βάση για τον αποκλεισμό της πρόσβασης στο Λογαριασμό του Πελάτη και στις δωρεάν υπηρεσίες. Ο Πωλητής ειδοποιεί τον Πελάτη σχετικά με τον αποκλεισμό της πρόσβασης στο Λογαριασμό του Πελάτη και στις δωρεάν υπηρεσίες με ηλεκτρονικά μέσα στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο Πελάτης στη φόρμα εγγραφής.
§ 11. Προστασία των προσωπικών δεδομένων
Διαχειριστής των προσωπικών δεδομένων των Πελατών που παρέχονται στον Πωλητή οικειοθελώς στο πλαίσιο της Εγγραφής, της εφάπαξ παραγγελίας και της παροχής υπηρεσιών από τον Πωλητή με ηλεκτρονικά μέσα ή υπό άλλες περιστάσεις που ορίζονται στους Κανονισμούς, είναι ο Πωλητής.
Ο Πωλητής επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών για την εκτέλεση των παραγγελιών, την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών από τον Πωλητή και άλλους σκοπούς που καθορίζονται στους Κανονισμούς και την Πολιτική απορρήτου. Η επεξεργασία των δεδομένων γίνεται αποκλειστικά βάσει νομικών κανονισμών ή συγκατάθεσης του Πελάτη σύμφωνα με τους ισχύοντες νομικούς κανονισμούς.
Ο Πελάτης παρέχει τα προσωπικά του δεδομένα στον Πωλητή οικειοθελώς, ωστόσο, με την επιφύλαξη ότι η μη παροχή συγκεκριμένων δεδομένων κατά τη διαδικασία εγγραφής καθιστά αδύνατη την εγγραφή και τη δημιουργία Λογαριασμού Πελάτη και καθιστά αδύνατη την πραγματοποίηση και εκτέλεση παραγγελίας Πελάτη, στην περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται χωρίς την εγγραφή Λογαριασμού Πελάτη.
Οποιοσδήποτε παρέχει προσωπικά δεδομένα στον Πωλητή, έχει το δικαίωμα να έχει πρόσβαση στο περιεχόμενό τους και να διορθώνει ή να ζητά τη διαγραφή τους, και στις περιπτώσεις που προβλέπονται από το νόμο, να απαιτεί την παύση της επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων.
Ο Πωλητής προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα που του παρέχονται και καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την προστασία τους από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση ή χρήση από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.
Ο Πωλητής παρέχει στον Προμηθευτή προσωπικά δεδομένα του Πελάτη στο βαθμό που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της Παράδοσης.
§ 12. Καταγγελία της σύμβασης (δεν ισχύει για τις συμβάσεις πώλησης)
Τόσο ο Πελάτης όσο και ο Πωλητής μπορούν να καταγγείλουν τη σύμβαση για την παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών ανά πάσα στιγμή και χωρίς αιτιολόγηση, με την επιφύλαξη της διατήρησης των δικαιωμάτων που απέκτησε το άλλο μέρος πριν από την καταγγελία της προαναφερόμενης σύμβασης και των κατωτέρω διατάξεων.
Ο Πελάτης που έχει προβεί στην καταχώριση καταγγέλλει τη σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικά αποστέλλοντας την κατάλληλη δήλωση βούλησης στον Πωλητή, χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε μέσο εξ αποστάσεως επικοινωνίας που επιτρέπει στον Πωλητή να λάβει γνώση της δήλωσης βούλησης του Πελάτη.
Ο Πωλητής καταγγέλλει τη συμφωνία παροχής υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα αποστέλλοντας κατάλληλη δήλωση βούλησης στον Πελάτη στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει ο Πελάτης κατά την εγγραφή.
§ 13. Τελικές διατάξεις
Ο Πωλητής ευθύνεται για τη μη εκτέλεση ή την πλημμελή εκτέλεση της σύμβασης, αλλά στην περίπτωση συμφωνιών που συνάπτονται με πελάτες που είναι Επιχειρηματίες, ο Πωλητής ευθύνεται μόνο σε περίπτωση εσκεμμένης ζημίας και εντός των ορίων των πραγματικών ζημιών που υπέστη ο πελάτης που είναι Επιχειρηματίας.
Το περιεχόμενο των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων μπορεί να καταγραφεί με εκτύπωση, εγγραφή σε φορέα ή λήψη ανά πάσα στιγμή από την Ιστοσελίδα του Καταστήματος.
Σε περίπτωση διαφωνίας που προκύπτει από τη συναφθείσα Σύμβαση Πώλησης, τα μέρη θα επιδιώξουν τη φιλική επίλυση του ζητήματος. Το εφαρμοστέο δίκαιο για την επίλυση τυχόν διαφορών που προκύπτουν από τους παρόντες Κανονισμούς είναι το πολωνικό δίκαιο.
Ο Πωλητής ενημερώνει τον Πελάτη που είναι Καταναλωτής σχετικά με τη δυνατότητα χρήσης εξωδικαστικών μεθόδων εξέτασης καταγγελιών και διεκδίκησης απαιτήσεων. Οι κανόνες πρόσβασης σε αυτές τις διαδικασίες είναι διαθέσιμοι στα γραφεία ή στους δικτυακούς τόπους των φορέων που έχουν δικαίωμα εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών. Τέτοιοι φορείς μπορεί να είναι, ιδίως, οι διαμεσολαβητές καταναλωτών ή οι Επαρχιακές Επιθεωρήσεις Επιθεώρησης Εμπορίου, ο κατάλογος των οποίων είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Γραφείου Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών.
Ο πωλητής ενημερώνει ότι στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/ διατίθεται ηλεκτρονική πλατφόρμα για την επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών και επιχειρηματιών σε επίπεδο Ένωσης (πλατφόρμα ODR).
Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Όλες οι παραγγελίες που γίνονται δεκτές από τον Πωλητή για εκτέλεση πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των νέων Κανονισμών πραγματοποιούνται με βάση τους Κανονισμούς, οι οποίοι ίσχυαν κατά την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας από τον Πελάτη. Οι τροποποιήσεις των Κανονισμών τίθενται σε ισχύ εντός 7 ημερών από την ημερομηνία δημοσίευσής τους στην ιστοσελίδα του Καταστήματος. Ο Πωλητής ενημερώνει τον Πελάτη 7 ημέρες πριν από την έναρξη ισχύος των νέων Κανονισμών σχετικά με την τροποποίηση των Κανονισμών, αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα που περιέχει σύνδεσμο προς το κείμενο των τροποποιημένων Κανονισμών. Εάν ο Πελάτης δεν αποδέχεται το νέο περιεχόμενο των Κανονισμών, υποχρεούται να ενημερώσει τον Πωλητή για το γεγονός αυτό, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα τη λύση της σύμβασης σύμφωνα με τις διατάξεις της §12 των Κανονισμών.
Οι Κανονισμοί τίθενται σε ισχύ στις 02.02.2020.
PATON Europe Sp. z o. o.
ul. Kapitałowa 4
35-213 Rzeszów
VAT EU: PL8133751525
REGON: 367842571
Χρειάζεστε βοήθεια; Τηλεφωνήστε μας:
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.
- Image
- SKU
- Rating
- Price
- Stock
- Availability
- Add to cart
- Description
- Content
- Weight
- Dimensions
- Additional information
Strona stworzona i obsługiwana przez: Agencja Marketingowa DIGITIX
Copyright 2024 © PATON Europe Sp. z o. o.